Pozycjonowanie strony w Google

Chcesz wypromować swoją firmę w Internecie, która istnieję już od jakiegoś czasu lub dopiero zaczynasz.
Jednym z najlepszych sposobów na wypromowanie swoje firmy w Internecie jest pozycjonowanie strony w Google.
Dokładnie ujmując umiejscowienie jej jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.
Jak to zrobić? Jest na to parę sposobów.
Zacznijmy od unikalności strony. Podobnie jak jest w większości w firmach, konieczność jest przyciągnięcie uwagi klienta czymś unikatowym. W przypadku stron internetowych może to być treść artykułów, porady, wideo, grafiki. Jeżeli będzie coś kopiowane z innego serwisu, wpłynie to negatywnie na osoby odwiedzające stronę internetową. Wyszukiwarka google jak i opis firmy, świadczonej przez nią usług będą powielone z innej strony zdarzy się, że pozycja strony znajdzie się na niższych pozycjach w wyniku wyszukiwania.
Treść znajdująca się na stronie WWW uzupełniona o sprecyzowanej tematyce czy poradzie bądź instruktażu polepszy pozycję w wyszukiwarce.
Kolejny sposób już jest bardziej skierowany do osoby lub osób tworzących stronę internetową. W kodzie strony warto umieścić meta tagi. Umieszcza się w nich opis treści strony np. słowa kluczowe. Firma zajmuje się sprzedażą części do samochodu. Na jednej ze stron ukazane są produkty dostępne zatem by ulepszyć wynik w znaczniku meta wpisujemy jakie są części np. akumulator czy pokrowiec na fotele.
Przy tworzeniu strony należy również pamiętać o użytkownikach smartfonów. Strony internetowe, które dopasowują się do rozdzielczości nazywają się responsywnymi. Nie zawsze mamy czas żeby sprawdzić coś w na komputerze czasami szybciej jest na telefonie jeżeli ktoś jest w drodze. Dodatkowo od 21 kwietnia 2015 roku Google ma na uwadze wsparcie na urządzenia mobilne jako czynnik rankingowy. W momencie braku wsparcia ma to negatywne odzwierciedlenie na wyniki wyszukiwania.
Gdy klikasz by wejść na stronę internetową chcesz by ładowała się ona w miarę szybko. Na smartfonach zwłaszcza, gdyż nie zawsze mają dostęp do szybkiego łącza lecz na przykład dane komórkowe swojego operatora. Google udostępniło narzędzie, dzięki któremu można zweryfikować jak szybko ładuje się strona na smartfonie. Jest to PageSpeed Insights. Posiada również ustawienia pozwalające skrócić czas ładowania strony.
Jeżeli dysponujesz sklepem internetowym, warto posiadać SSL. SSL to protokół chroniący dane użytkowników strony zakładających konto i umieszczający swoje dane. Dane takie jak numer karty kredytowej czy dane adresowe. Warto posiadać protokół SSL by chronić dane użytkowników a przy okazji podnieść ranking swojej strony w wynikach wyszukiwania.
Ważnym elementem jest pozyskiwanie poleceń przez swoich klientów. Klient prowadzi blog o danej tematyce, spodobała się twoja strona i link do niej umieszcza na swoim blogu. Posiadasz poradę czy instruktaż na stronie internetowej na przykład o tym jak wymienić obudowę komputera. Na forum pojawia się pytanie w tej tematyce, ktoś zamieszcza link z twojej strony. Kolejne podwyższenie rankingu w wynikach wyszukiwania. Wskazane jest posiadać konta na portalach społecznościowych, udzielać się na dany temat, słuchać klientów.
Poprawiać to co zostało zasugerowane przez klienta lub ulepszyć.

http://www.wypozycjonujsklep.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here